Herboeken van reis Thomas Cook en Neckermann

Thomas Cook en Neckerman hebben alle activiteiten per direct gestaakt. Heb je een reis geboekt bij een van deze twee aanbieders dan kun je je reis herboeken bij ons kantoor. Voor het herboeken is het wel belangrijk dat je naar ons kantoor komt.

Fysiek reisbureau

VakantieXperts Travel Service Best: “Wij voelen mee met de reizigers die gedupeerd zijn en vinden het belangrijk hen hierover snel en duidelijk te informeren. Wij nemen contact op met reizigers – op volgorde van vertrek – die via ons hebben geboekt. De reizigers die rechtstreeks een Neckermann-pakketreis hebben geboekt, zijn gedekt via de garanties van SGR. Zij kunnen hun reis herboeken bij ons reisbureau. Voor het herboeken zijn de boekingsbevestiging, het betalingsbewijs en een identiteitsbewijs nodig. Onze reisagenten van VakantieXperts Travel Service Best – zitten klaar om de reizigers op een goede manier verder te helpen.”

Stichting Garantiefonds Reisgelden

Het garantiefonds dekt vooruitbetaalde reissom. Volg de instructies op de website of van je reisagent, vliegmaatschappij of lokale contactpersoon op. De SGR beschikt namelijk niet over de gegevens van je reis. Telefonisch contact opnemen is dan ook niet mogelijk. Je ontvangt hulp en bijstand van een van bovengenoemde personen of instanties als de boeking is gedekt door SGR. Eventuele extra kosten van je verblijf en terugvlucht worden terugbetaald conform de garantieregeling van SGR.

Voor klanten van Neckermann:

Is de reis bij Expedia geboekt dan ondervind je geen problemen ondervinden en gaan geboekte reizen gewoon door. Neem contact op met Expedia.

Niet bij Expedia geboekt en ben je op vakantie, is de vakantie nog niet afgelopen en zijn er problemen met de accommodatie? Neem dan via email contact op met neckermann@ sgr.nl.

Ga je nog op vakantie?

Uw reis gaat niet door en je ontvangt binnenkort instructies voor het afwikkelen van je claim. U kunt ook naar een bij SGR aangesloten reisbureau gaan en daar een andere reis uitzoeken onder verrekening van uw aanspraak op SGR. Uw reisbureau zal u verder helpen.

Voor klanten van Thomas Cook:

Ben je op vakantie, is de vakantie nog niet afgelopen en zijn er problemen met de accommodatie? Neem dan contact op met je reisbureau of reisagent. Hun gegevens staan op de boekingsbevestiging/reisbescheiden.

De meeste vluchten zullen gewoon uitgevoerd worden. Kijk naar de actuele vluchtgegevens op de website van de luchthaven van vertrek.

Nog geen vakantie geboekt?

Kijk dan online bij het aanbod VakantieXperts.